Saturday 12 January 2013

29 SAFAR 1434H




Happy birthday Baby Sofea... Dah 2 thn ye... Kek ni Kakak Damia habiskan k?





Hari ni cukup 2 tahun umur saya. Jom kawan2... kita aminkan doa ini.

" Ya Allah ya Tuhanku, aku memohon padaMu agar berikan ku kehidupan yang normal seperti bayi2 normal yang lain. Kau berikan aku akal yang bijak, pertuturan yang baik, penglihatan yang baik, pendengaran yang baik, pernafasan yang baik dan anggota tubuh yang baik. Ya Allah ya Tuhan ku, kau berikanlah aku keupayaan untuk menghisap susu dan menelan air liur ku dengan sendiri. Kau lembutkanlah sendi2 ku agar aku boleh bergerak seperti bayi2 normal yang lain. Kau kembanglah otakku, Kau pulihkanlah otakku dan Kau rangsanglah sarafku. Kau sembuhkanlah aku secepat mungkin dengan sepenuhnya. Ya Allah ya Tuhanku, Kau permudahkanlah urusanku dan kau kabulkanlah permintaan ku ini... Aminnnnn... "


No comments:

Post a Comment